Jag är ingen soldat, jag har inga vapen att ta till, inga korståg jag vill gå

dagarna i lekke har varit bäst. nu är jag tillbaka till falun, vilket innebar ett träningspass på lugnet. det var fint väder, fina spår och otroligt otränad hanna som åkte skate idag. kul att man verkligen har tappat all kondition på tre veckor. pinsamt faktiskt. men ändå skönt att vara igång. imorgon ska jag inviga mina nya icebug som jag fick av pappa i present. nu ska jag krypa ner i min varma säng och läsa "män som hatar kvinnor".

puss godnatt imorgon ska jag plugga se på vm och softa det kan bli en bra dag kanske kanske kanske

Kommentarer
Postat av: Linn

åh! Icebugs<333333333

2009-02-27 @ 22:19:12
Postat av: Svante

Du är bäst <3

2009-02-28 @ 02:38:57
Postat av: klas

vet du inte om att komdition är en färskvara som mer eller mindre försvinner på två veckor?

2009-02-28 @ 03:11:53
URL: http://germsofperfection.blogg.se/
Postat av: hanna

puss svante! och jo klas. kondition är en färskvara, i alla fall toppen av den. grundkonditionen finns kanske där någonstans men själva formen är heeeelt borta!

2009-02-28 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0