Billie jean

iiih jag har börjat packat. nästan klar med alla kläder. probbet är att jag vill ha fem klänningar med mig, sju linnen, två t-shirts. fem par skor, tre shorts, tre bikinisar, träningskläder + en massa mer. mamma har inte rensat än. inte pappa heller. uuuusch. en av mina mostrar är magsjuk och jag hoppas verkligen inte att magsjukan sprider sig till resten av söderforsarna. pratade med min andra moster idag och hon berättade att det är 26 grader i skuggan där nere. jag och emma som har gått och oroat oss över att väderleksrapporterna bara visar 18 grader. yes. snart sommar. i en vecka iallafall. nu ska jag åka och köra boxning på kårejumpan!

Kommentarer
Postat av: linni

hahahahhahaHAAAAA hanna ofta både din mamma och din pappa (??) RENSAR DIN PACKNING??????? hahahhaa eller alltså visst jag kan be om råd från mamma liksom, tycker du jag ska ta med det här osv, men ofta båda rensar??? hahaha du är så himla söt.

2009-03-26 @ 21:33:27
Postat av: hanna

eh ja det är klart de gör. antagligen pga mitt kontrollbehov. fatta om man har glömt något liksom!!!!!!

2009-03-26 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0