BEST OF 2011 - LONDON


söndagsutflykterna med synne och mattis. att upptäcka nya platser i london, fika på små caféer, skratta och turista.
den långa våren i london. i februari blommade körsbärsblommorna och jag tillbringade många timmar i parkerna runt clapham med mina au pair kids. i notting hill klättrade blommor längs väggarna
dagen då jag och norski cyklade runt i north west london, picknickade i en park längs kanalen i little venice, och avslutade en perfekt dag med söndagsvin på en fullpackad uteservering. firade in sommaren, blev glad av fina sms, och fantiserade om hur ett liv i ett av de vita stora husen längs kanalen skulle kunna vara.
pubhäng, nights out på klubbar runt om i london, stora fester hemma i londonhuset hosted av familjen, midsommarfirande i hyde park. så sjukt många roliga nätter, skratt och dans. i london finns det alltid saker att fira, roliga människor att träffa och coola ställen att besöka.
half term som spenderades någonstans på den brittiska landsbygden tillsammans med finaste värdfamiljen. vattenkrig, långa middagar med barnens grandparents, lek med hönorna på grannpuben, zoobesök, ponnyridning och stadsvandringar.
att jag lärde känna synne, och allt det vi var med om när vi bodde i samma stad. best of alla kategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0