Onsdagen den artonde april tvåtusentolv


promenader längs sjön har bytts ut mot löprundor, och idag dödar träningsvärk min kropp efter gårdagens backintervaller med klubben. gillar dock träningsvärk så allt är som det ska. förändringar har skett och jag har endast några få pass kvar i kassan på maxi ( :( ) då jag har numera är anställd på trafikverket i borlänge ett antal månader framåt. tjänsten där har redan börjat och jag trivs som fisken i vattnet. kul med något nytt, fasta jobbtider och faktiskt väldigt spännande med kontorsjobb osv. bra erfarenhet helt enkelt! är desperat efter sol, värme, love, och att kunna bära klänningar utan strumpbyxor. en resa till något bra skulle också sitta fint. instagram, twitter. that's where you find me. har sökt till uni förresten, fingers crossed att allt blir som jag vill! hoppas ni mår bra vänner xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0